lørdag 15. januar 2011

Cheers, it's the Spurs weekend

Yes! Det er helg igjen. En fin arbeidsuke som ble avsluttet med Glad i mat-fest og Kick-Off, har tatt slutt, og nå er det på tide å lade batteriene på vei mot en ny mandag, en ny uke og nye utfordringer både på og utenfor IT Fornebu, som forøvrig er sjekket inn på facebook-places opptil flere ganger denne uka.

Denne helgen planlagt som en rolig helg for å bygge opp til det som skal skje neste uke. I fare for at noen andre enn meg leser, så får jeg komme sterkere tilbake med rapport fra fremtidens eskapader, også får vi si oss fornøyde med at jeg forteller om noe fra denne helgen.

1. FIFA med SRO. En klassiker som vi (SRO og undertegnede) ikke blir lei av, men som Inger gjerne har en noe annen oppfattelse av.

Spurs gikk på seier etter seier, men måtte se seg slått i siste kamp mot Man. City.


Men vi satser på at Bale og resten av Spurs-laget tar seg sammen på White Hart Lane på søndag, og banker Englands svar på RBK, Man Utd :-)

2. Jeg har også skaffet meg noen sesonger av Cheers, denne gamle (Ja, jeg visste ikke at den startet i 1983) TV-serien som tar for seg livet i den hyggelige baren i Boston. Når jeg kommer i gang, så regner jeg med at de episodene går fort unna :-)

Nå er det natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar