søndag 16. januar 2011

Ny uke, nye muligheter

Helgen er over. En meget rolig og behagelig helg i grunn.

Fredag ble tilbragt ved å spille Play Station mot SRO, og vi spiste taco. Ganske så deilig å våkne lørdag morgen, uten den minste antydning til å være klein etter gårsdagens eskapader.

Lørdag var definisjonen av rolig dag. Det var bare slækking, litt vel mye gjerne, da jeg egentlig burde ha vært ute en tur på ski, eller gjort noe annet lurt, men hele dagen, inkludert kvelden ble brukt til å slappe av på sofaen. Helt rolig, knapt en tanke på hvordan det hadde vært å dra ut, selv om Inger var på julebord med jobben.

Søndag startet slik lørdag sluttet. Det var sport på TV, Play Station stod på og jeg spilte noen kamper FIFA, før jeg stakk av gårde for å se Tottenham spille uavgjort mot Man Utd på Hatten på Oppsal, sammen med Glenn. En underholdende kamp, der Tottenham var nærmest seier.

Så kom kvelden, og Inger laget pizza og vi slappet av igjen:P Så nå får vi se hva som skjer ila. neste uke, jeg har hørt rykter om at det skal skje noe skikkelig moro i slutten av uka i hvert fall, men det får jeg vente litt med å skrive noe om, sånn i tilfelle atte hvis om atte men noen skulle få et innfall og lese denne bloggen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar