søndag 13. september 2009

Mamma på besøk!

Hej! I helgen har jeg hatt mamma på besøk, og nå ti minutter før vi skal følge mor ned til Nationaltheater og flytog skal jeg komme med noen ord om hva helgen har bydd på av morsomheter og utfordringer.

På torsdag ankom mor Gardermoen, riktignok hadde SAS klart å rote vekk bagasje mellom Haugesund og Oslo, men det ordnet seg allerede på fredag formiddag. Det ble en rolig torsdagskveld, da jeg skulle på jobb dagen etter.

På fredag hadde vi besøk av Siri, Patrick og Trude. God tacomiddag med vin :)

På lørdag var det duket for min ordentlige debut i Sollidrakten i UMBROligaen. Vi hadde tre kamper mot trønderlagene, og vi spilte tre gode kamper og tok med oss tre poeng. Hadde til og med med meg egen heiagjeng :)



På søndag var mamma og jeg på byvandring og fant både valglokalene, der jeg gav min stemme, vi fant operaen og statsministerboligen :) Alt i alt en fin helg - nå er det en ny uke, også er det Bergen og Stavanger som venter neste helg :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar