fredag 4. september 2009

Long time, no see

Hello! Nå var det så lenge siden jeg hadde oppdatert denne bloggen, at det til og med ble kommentert i en av Marthes morsomme notes på Facebook. Så da er det vel på tide å klage litt skriftlig også da. Nå er jeg lei av klagingen min ikke blir dokumentert noe sted.

Været er vel i all hovedsak klagegrunn #1. Det har ikke vært fint på det jeg kan huske, men nå ser det ut på værmeldingen i hvertfall, som forøvrig for tiden i Norge blir fremført syngende, at det skal bli fint vær utover i neste uke, så da får vi vel bare stole på at det er sant.



Ellers er Bowlingsesongen godt i gang, og det har gått greit foreløpig, hvis man trekker bort 4 katastrofale serier på Metro. Bedre start på sesongen har jeg ikke hatt noen gang, og jeg skal spille Umbroligabowling de to første serierundene i hvertfall.

Det er enkelte ting man savner når det går mot høsten, og det er slike tider som da Svein Roger og jeg sitter på Lektern og nyter øl i stekende solskinn. Mimrebilde:



Får prøve å oppdatere litt oftere. Etter kvelden i kveld burde jeg ha litt å skrive om, for da er det Postgirobygget-konsert på Rockefeller :-) Det blir kjempemoro.
I morgen er det turneringspill på veitvet! :) Ligger greit an til å kvale inn til videre spill.

Snakkes a!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar