tirsdag 9. juni 2009

Topp tre..

..ting som fører til ufrivillig gjesteblogging:

1. Skryte av årets første treningsøkt til menneskene rundt deg minst fjorten ganger i løpet av to timer. Åja, og så nevne det på både msn, facebook, twitter OG matsfroilandhartrentidag.no. Dårlig karma.
2. La bloggen ha 13 innlegg over lengre tid. Dårlig bloggkarma.
3. Kjøre på med automagisk innlogging når det trykkes på sign in-link. Anbefales kun til egen pc/mac/Zac. Har ikke så mye med karma å gjøre, tror jeg.


..ting jeg ønsker meg akkurat nå:
1. x antall millioner kr inn på konto, f.eks pga lottovinning, veddeløpsdrusing, hittil ukjent onkel i Amerika som ruller inn etc.
2. Sol, sommer og fri. Helst kombinert med punkt 1.
3. Kjennskap til snuskete hemmeligheter om Mats som kunne blogges om. Urut å ikke høre bedre etter når han utleverer seg selv i skumpafylla.


..ord som bør brukes oftere:
1. DAGLIGVARER.
2. Fint!
3. Urut!


Takk for meg.

Inger for alltid <3

5 kommentarer:

  1. Min aller første kommentar merker jeg :) Respekt Inger, der imponerte du med datanerdhackeskillzene dine

    SvarSlett
  2. Skills, kalles det. Fint!

    SvarSlett
  3. Urut å ikke forandre på GMT-ting forresten.

    SvarSlett
  4. Skjønner ikke hva du snakker om ;)

    SvarSlett